Hvordan vil du vise din faglige styrke?
Hvilke formater er riktig for deg og din målgruppe?
Det er mange funksjoner du kan bruke for å synliggjøre din faglige styrke og hva du tilbyr på ulike måter ved hjelp av ulike funksjoner i LinkedIn.
Skal du skrive artikler? Hva med nyhetsbrev? Innlegg med bilde? Events? Karuseller?
La oss finne ut av hva som passer best!
Jeg har hatt stor nytte av Potensialbyggers nettkurs.
Innholdet er grundig bygget opp, og rådene er konkrete og tydelige.
Etter kurset har jeg fått et mye mer bevisst og positivt forhold til plattformen og merkevarebygging generelt. I tillegg er Cathrine en usedvanlig dyktig coach og formidler. En enkelt coaching økt med henne ga meg både inspirasjon, selvtillit og konkrete tips for å komme videre.
- Lisa Wade
Personlig merkevarebygging - digital relasjonsbygging - synlighet
Kr. 3 000,-
Hvem er Cathrine Lie Strand,
som kaller seg Potensialbygger
Klikk her og møt meg på LinkedIn!
I over 30 år har jeg jobbet med endring og forbedring av potensialet både hos enkeltindivider og på organisasjonsnivå, som leder og en del av ledergrupper innenfor HR og drift.
Jeg har ledet større endringsprosesser hvor kulturbygging og lederutvikling har vært sentralt. Jeg har også vært Senior Partner i Maze Feedback og ledet og implementert flere vellykkede digitale løsninger for hverdagstrening med større bedrifter.
Jeg har en bachelor i mf og ledelse fra BI, er sertifisert Ececutive Businesscoach, teamcoach, mentor og sensor. Jeg er også sertifisert NLP Trainer og 4mat instruktør, og har tatt grunnkurs i EQ terapi.
Jeg er også Videocation sin LinkedIn ekspert og holder kurs og foredrag innenfor LinkedIn.
Potensialbygger, hvorfor det?
I 2018 startet jeg selskapet Potensialbygger AS. Jeg holder foredrag, kurs og workshops i lederutvikling (flere faste oppdrag - internskoler) og er ledercoach. Jeg vil støtte mennesker i endring, utfordre og jobbe med potensialet. Kultur bygges innefra og ut. Det gjør ledelse også, og selvledelse er viktig da.
Jeg holder også kurs i LinkedIn. Både 1:1 med ledere og toppledere, og bedrifter som vil jobbe med egen merkevare og synlighet.
I tillegg foreleser jeg for flere fagskoler i faget ledelse og HR, endring og team, og er NLP Trainer.
Siden 2019 har jeg holdt veldig mange kurs og foredrag i Synlighet på LinkedIn, åpne kurs og for bedrifter.
Det startet med at jeg fikk flere henvendelser av typen, " hva er det du driver med på LinkedIn"?
Jeg hadde ikke tenkt på at det var en salgbar kompetanse = Synlighet på LinkedIn!
Jeg tenkte på LinkedIn profilen som en personlig nettside og testet ut om jeg nådde ut ved å skrive om ledelse og coaching. Dette er et godt eksempel på ubevisst kompetanse som har blitt en stor del av mitt tjenestetilbud i markedet.
Daglig jobber jeg med å styrke lederskap og skape synlighet for enkeltpersoner og bedrifter.
Synlighetsarbeidet mitt har altså ført til mange oppdrag, og muligheter for synlighet. Jeg har vært bevisst å jobbe opp egen profil som fagperson i lederskap og digital relasjonsbygging på LinkedIn.
Hvert år kommer det nye kunder som har funnet meg på LinkedIn.
Jeg har også faste toppledere og ledere som ledercoach/sparringpartner og businesscoach. Det er ikke BARE LinkedIn tjenester jeg selger.
Synlighets arbeidet har gitt flere muligheter til et AS med en ansatt!
En fantastisk omsetningsvekst flere år på rad.
Større og kjente bedrifter og større scener som foredragsholder på konferanser og i ambassadørprogram i samarbeid med ledelsen i større og mellomstore bedrifter.
Presse i riksdekkende aviser, podcasts, fast skribent for HRMagasinet som ledercoach, og snart vil du også se henne som LinkedIn ekspert hos Videocation.
Vil du jobbe med meg? Ta kontakt, jeg er her!
Alt godt ❤️, Cath.
Her får du personlig hjelp med din LinkedIn-profil
"Jeg har økt omsetningen og kontakter på LinkedIn hvert år siden 2018. Jeg får direkte henvendelser og oppdrag via LinkedIn, kontinuerlig."
- Cathrine Lie Strand
Jeg har hjulpet mange til å få resultater og bli mer synlig. Ta kontakt, så hjelper jeg deg /din bedrift.
Det er tid for å skape resultater med personlig merkevarebygging, som endel av øvrig merkevarebygging?